All 70 audio Reviews


Bitches and Tittaysh Bitches and Tittaysh

Rated 3.5 / 5 stars

0.61 / 5.00 wtf!

voted five ! 1.73 / 5.00 (+ 1.11) !! damn those haters and zero-bombers...

you're track isn't so hot, but it's also not too bad to deserve these points...

lyrics are best :D the track has some very nice parts with arpeggios and leads but it ends just after the boost... you just ended it in the moment when i started to bounce in my seat... that's a pity, but anyways it's good track... make it longa mate
keep it up

peace out

[W]



(WF1) A Hero's Choice 1.0 (WF1) A Hero's Choice 1.0

Rated 3.5 / 5 stars

nice

this reminded me of AoE1 soundtrack :) most likely because of that plucked string or tambourines... nice choice of instruments... and melodies are great too... it's a nice track at all... keep it up

peace out

[W]


People find this review helpful!
wyldfyre1 responds:

thanks hehe =) Glad you liked it!


[W] Raving nightmare [W] Raving nightmare

Rated 4 / 5 stars

[W] means winKoneR

stop using my signature you bastard !!!

great track btw ;)

peace out

[W]


People find this review helpful!
weemeee responds:

Hehehe XD [W] Means WinKoneR And weemeee XD Cant we share it? ;o


A guitarish beat A guitarish beat

Rated 5 / 5 stars

YEAH !!!

absolutely best !!! make it longaaaaaa :D


People find this review helpful!

KamakaziAKACrazy -Tranqulity KamakaziAKACrazy -Tranqulity

Rated 5 / 5 stars

5 out of 5

I love your work, respect !! keep it up, peace out



Floor Roll Floor Roll

Rated 0 / 5 stars

omg

this is very nice track, very good, but not yours... Ejay is not an musicmaker... Ejay is just loop composer... kinda music puzzle, you haven't make this beats, scratches etc. so don't say you had made it... peace


Snigendepind responds:

Both yes and no... If i mixed it together, well, then i made it... But, yes, i didnt make the loops that i put together...


Karbon - Untouchable [Preview] Karbon - Untouchable [Preview]

Rated 5 / 5 stars

you are a true king of NGAP

man, I think I love you <3 every your track get me to the euphory ! I´m looking forward to buying your album ;-] I will give you big feedback in my country ;) btw.: do you have a myspace profile ??



Karbon - 300 Unleashed Karbon - 300 Unleashed

Rated 5 / 5 stars

oh shit

why are you uploading this on NGAP ?? SELL IT !!!!!!


Karbon responds:

I am actualy trying to make a custom beat for a contact, and he is offering $2500. No real conformation about it, but it might happen!

Wish me luck.


7 Deadly Blades 7 Deadly Blades

Rated 5 / 5 stars

great

I luvd dis one... awesome main melody, very well composed... excellent work, but work on mastering lil bit... that beats in it have to explode into my ears...

peace out
[W]



ZAP'D ZAP'D

Rated 4 / 5 stars

good beggining

pretty nice for the first attempts... nice bassline in this track and some great synths and sfx too... however, it´s very badly mastered... but overall, it´s ok

peace out

[W]


loogiesquared responds:

well, it IS my first....